Sertin siirtyminen 3-luokassa, uudet säännöt?


[ Vastineet / Follow Ups ] [ Agilitysivujen juttupalsta / The message board of the Agility pages ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]

[ Näytä kaikki viestit / Show all messages ]

Jutun lähetti epätietoinen yt , Toukokuun 6, 2009 kello: 12:17:54
----------------------------------------------------------------------

Sertin siirtyminen 3-luokassa, uudet säännöt?

Miten käytännössätuo sertin siirtyminen 3-luokassa menee uusien sääntöjen astuessa voimaan?

säännöissä sanotaan:
Koira voi vastaanottaa yhteensä kolme (3) agilitysertifikaattia, joista ensimmäisen ja viimeisen sertifikaatin välillä tulee olla vähintään yksi (1) vuosi ja yksi (1) päivä. Koira voi vastaanottaa yhteensä kolme (3) hyppysertifikaattia, joista ensimmäisen ja viimeisen sertifikaatin välillä tulee olla vähintään yksi (1) vuosi ja yksi (1) päivä.

Tarkoittaako tämä sitä, että jos koira voittaa viikonloppuna A,B ja C kisat (ei aiempia voittoja) se saa AVA-tuloksen A ja B kisasta, mutta C-kisasta AVA-tulos siirtyy seuraavalle?
Ja tästä vuoden eteenpäin esimerkkikoiran voittaessa, siirtyy AVA-serti seuraaville? Kunnes on mennyt maaginen vuosi ja päivä?


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ Agilitysivujen juttupalsta / The message board of the Agility pages ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]