Re: Sertin siirtyminen 3-luokassa, uudet säännöt?


[ Vastineet / Follow Ups ] [ Agilitysivujen juttupalsta / The message board of the Agility pages ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]

Jutun lähetti toivoa hitaammille? , Toukokuun 6, 2009 kello: 16:41:29
----------------------------------------------------------------------

Re: Sertin siirtyminen 3-luokassa, uudet säännöt?

Vastineena juttuun: Sertin siirtyminen 3-luokassa, uudet säännöt?, jonka kirjoitti: epätietoinen yt , Toukokuun 6, 2009 kello: 12:17:54:

epätietoinen yt kirjoitti:
» Miten käytännössätuo sertin siirtyminen 3-luokassa menee uusien sääntöjen astuessa voimaan?

» säännöissä sanotaan:
» Koira voi vastaanottaa yhteensä kolme (3) agilitysertifikaattia, joista ensimmäisen ja viimeisen sertifikaatin välillä tulee olla vähintään yksi (1) vuosi ja yksi (1) päivä. Koira voi vastaanottaa yhteensä kolme (3) hyppysertifikaattia, joista ensimmäisen ja viimeisen sertifikaatin välillä tulee olla vähintään yksi (1) vuosi ja yksi (1) päivä.

» Tarkoittaako tämä sitä, että jos koira voittaa viikonloppuna A,B ja C kisat (ei aiempia voittoja) se saa AVA-tuloksen A ja B kisasta, mutta C-kisasta AVA-tulos siirtyy seuraavalle?
» Ja tästä vuoden eteenpäin esimerkkikoiran voittaessa, siirtyy AVA-serti seuraaville? Kunnes on mennyt maaginen vuosi ja päivä?

Entäs, kun on tullut toiseksi AVA-koiran voittaessa yli 20 koirakon luokassa? Ei taida tulla takautuvaa?


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ Agilitysivujen juttupalsta / The message board of the Agility pages ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]