Jutun lähetti Höh , Toukokuun 10, 2009 kello: 08:00:09
Re: Sertin siirtyminen 3-luokassa, uudet säännöt?Vastineena juttuun: Re: Sertin siirtyminen 3-luokassa, uudet säännöt?, jonka kirjoitti: kisaaja , Toukokuun 9, 2009 kello: 23:16:01:
kisaaja kirjoitti:
» Minäkin katsoin ettei itsestäänselvyyteen tarvitse vastata. Jos ei vaivaudu sääntöihin tutustumaan niin kai sitä tarvitse titteleitäkään.
» Laiskuuden huippu!Niin, minähän laitoin ettei minulla ole mitään epäselvyyksiä asian kanssa,
niin siksi en ole jaksanut lukea.
Luen kyllä jos en ole varma.Tosin nyt luin ne, eikä siellä ole mitenkään eroteltu näyttely/kisatuloksia.
Puhutaan vain avasta, eikä ava voi olla ennen kuin on näyttelyssä käynyt.
Eli kyllä ne näyttelyt täytyy nyt vaan sekoittaa tähän, halusit tai et.