Jutun lähetti Oma lappu , Toukokuun 7, 2009 kello: 17:02:51
Re: Sertin siirtyminen 3-luokassa, uudet säännöt?Vastineena juttuun: Re: Sertin siirtyminen 3-luokassa, uudet säännöt?, jonka kirjoitti: Kariluotoska , Toukokuun 7, 2009 kello: 15:54:12:
Joskus toimistossa töissä ollessani törmäsin fiksuun ideaan. Kisakirjan välissä oli
muistaakseni vielä laminoitu kirjan kokoinen läpyskä, jossa luki jotenkin että koiralla
on nousumahdollisuus. Miksei noista valiokiinnityksistä voisi tehdä samanlaista
yhteenvetoa kirjan väliin (tosin vaatii varmaan jotkut kannet tai klemmarin jotta pysyy
mukana). Minusta oli hirmu hyvä idea!