Jutun lähetti Sari , Toukokuun 6, 2009 kello: 21:40:07
Re: Sertin siirtyminen 3-luokassa, uudet säännöt?Vastineena juttuun: Re: Sertin siirtyminen 3-luokassa, uudet säännöt?, jonka kirjoitti: Kariluotoska , Toukokuun 6, 2009 kello: 15:07:20:
Kennelliittohan ei vielä ole hyväksynyt uutta sääntöä ja tarkoittaa sitä, että jos se sen syksyllä hyväksyy, tulee sääntö voimaan ensi vuoden alussa.
Siihen asti kennelliitto myöntää valion arvot vanhojen sääntöjen mukaan eikä sitä hyppyvalion arvoa voi hakea ennenkuin vuonna 2010.
Sari