Re: Sertin siirtyminen 3-luokassa, uudet säännöt?


[ Vastineet / Follow Ups ] [ Agilitysivujen juttupalsta / The message board of the Agility pages ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]

Jutun lähetti oma lehmä ojassa , Toukokuun 6, 2009 kello: 15:40:01
----------------------------------------------------------------------

Re: Sertin siirtyminen 3-luokassa, uudet säännöt?

Vastineena juttuun: Re: Sertin siirtyminen 3-luokassa, uudet säännöt?, jonka kirjoitti: Kariluotoska , Toukokuun 6, 2009 kello: 15:07:20:

Kariluotoska kirjoitti:
» Sillä tuota vaan pohdin, että jos omistaa vaikka jo kisauransa loppupuolta viettävän koiran mikä on saanut kasaan yhden nollavoiton agilityradalta ja toisen hyppyradalta, onko tosiaan niin julmasti että kesäkuun alun jälkeen se ei olekaan yhtä vailla AVA vaan kahta vailla agiava ja kahta vailla hyppäriava.

» Ei ole oma lehmä ojassa, kunhan pohdin. Ja tiest toimihenkilön ominaisuudessa olis kiva tietää.

Ilmeisesti juuri noin :(
Mutta tosiaan kiva olis saada tähän varmistus.


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ Agilitysivujen juttupalsta / The message board of the Agility pages ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]