Jutun lähetti Hylky , Huhtikuun 15, 2009 kello: 22:17:27
Mikä agilityssä viehättää?Kun katselee viikonloppujen jälkeen tuloksia ei voi kun ihmetellä miten jotku viitsii joka viikonloppu hakea hylkyjä eri paikkakunnilta?Mikä lajissa niin viehättää ja mikä taas hylkykköjä motivoi kisata kun ilmiselvää on että ihan hanskassa ei hommat ole kun hylkyjä ropisee roppa kaupalla?Eikö olisi pääasia että koira ensin kulkisi herkoissa hyvin ja sitten vasta lähtään kisaamaan vai onko vaan ohjaajilla niin kiire mennä paistattelemaan kisa-areenoille?