Jutun lähetti Hylky , Huhtikuun 16, 2009 kello: 12:10:46
Re: Mikä agilityssä viehättää?Vastineena juttuun: Re: Mikä agilityssä viehättää?, jonka kirjoitti: Allu , Huhtikuun 16, 2009 kello: 10:31:23:
Tässä taas näkee että mitään ei saisi ihmetellä saati kysyä kun on heti tunne että olisi sohaissut muurahaispesää!Kiva kuulla kommentteja ketkä kysymykseni otti asiallisesti,kiitos siintä. Tsemppiä kaikille ja oikein aurinkoisia kevät kisoja,tulee hylky tai puhdasta rataa tai siltä väliltä. :)