Jutun lähetti Allu , Huhtikuun 16, 2009 kello: 22:21:50
Re: Mikä agilityssä viehättää?Vastineena juttuun: Re: Mikä agilityssä viehättää?, jonka kirjoitti: Hylky , Huhtikuun 16, 2009 kello: 12:10:46:
"kun ilmiselvää on että ihan hanskassa ei hommat ole kun hylkyjä ropisee roppa kaupalla"
Anteeksi jos ymmärsin aloituksesi väärin. Minusta tuo ei ollut kovin positiivisessa hengessä kirjoitettua, mutta ehkä vika oli lukijassa.