Jutun lähetti Allu , Huhtikuun 16, 2009 kello: 10:31:23
Re: Mikä agilityssä viehättää?Vastineena juttuun: Mikä agilityssä viehättää?, jonka kirjoitti: Hylky , Huhtikuun 15, 2009 kello: 22:17:27:
"Kun katselee viikonloppujen jälkeen tuloksia ei voi kun ihmetellä miten jotku viitsii joka viikonloppu hakea hylkyjä eri paikkakunnilta?"
Ja minua ihmetyttää, miksi joku viitsii murehtia toisten hylkyjä.