Re: Mikä agilityssä viehättää?


[ Vastineet / Follow Ups ] [ Agilitysivujen juttupalsta / The message board of the Agility pages ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Hyllyä hyllyn perään , Huhtikuun 18, 2009 kello: 19:16:34
----------------------------------------------------------------------

Re: Mikä agilityssä viehättää?

Vastineena juttuun: Mikä agilityssä viehättää?, jonka kirjoitti: Hylky , Huhtikuun 15, 2009 kello: 22:17:27:

Meillä ollaan siinä vaiheessa, että koira osaa jo sen, mitä ykkösissä pitääkin, mutta kisatilanne on sellainen, jolloin järki häviää ja tilalle tulee kova tekemisen tarve. Joten mitenkäs sitä muuten treenata kisatilannetta kuin menemällä kisaamaan.

Jotkut voivat ihmetellä, mitä me siellä radalla tehdään, kun koira huitelee omiaan. No, pidetään hauskaa ja annetaan yleisöllekin hauskoja elämyksiä. Uskon kyllä, että jonakin päivänä me vielä tehdään rata numerojärjestyksessä.


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ Agilitysivujen juttupalsta / The message board of the Agility pages ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]