Jutun lähetti TRa , Syyskuun 18, 2009 kello: 11:01:22
Reaaaliaikaset tulokset?Mistäs löytyy?
Videoita en saa pelittään vaikka maksasin täällä duunissa (pahuksen java-ongelma, enkä ala kyllä työkoneelle asentelemaan mitään uusia javoja), joten pitäisi tyytyä edes kunnolliseen tulossseurantaan ja katsoa videot mahdollisesti myöhemmin (jos niitä sais DVD:nä).
Osoittessa:
http://www.agility-wc2006.com/agility09/results/index.php?id=10&tpl=3Ei ainakaan löydy mitään, vai eikö vaan ole vielä alkanut? Eikös kuitenkin maksien joukkuehyppiksellä ole tarkoitus aloitella?
--
- TRa