Jutun lähetti TRa , Syyskuun 18, 2009 kello: 11:41:57
Re: Reaaaliaikaset tulokset?Vastineena juttuun: Re: Reaaaliaikaset tulokset?, jonka kirjoitti: Pisteet , Syyskuun 18, 2009 kello: 11:39:54:
Pisteet kirjoitti:
» Miten noi pisteet menee joukkuekisassa?
» Jos tuolta katsoo: http://www.agility-wc2006.com/agility09/results/index.php?id=4&tpl=3
» Norja 300? Canada faults 105?Veikaisin, että HYl on 100 p, tuntuisi loogiselta, Norjahan oikeen on repäässyt, kaikki siis ilmeiseti ottanut hylsyn....
--
- TRa