Jutun lähetti TRa , Syyskuun 18, 2009 kello: 11:40:03
Re: Reaaaliaikaset tulokset?Vastineena juttuun: Re: Reaaaliaikaset tulokset?, jonka kirjoitti: Kaikki? , Syyskuun 18, 2009 kello: 11:37:37:
Kaikki? kirjoitti:
» Eikö tuossa mene aluksi joukkueen ekat koirakot, sitten vasta tokat jne.
» Vai meneekö koko joukkue kerralla?MM-kisoisa menee koko joukkue kerrallaan, mikä on ihan anuksesta yleisön ja jännityksen kannalta. Pitäs saada tuohonkin sääntöön muutos, mihin pitäs ottaa yhteyttä?
--
- TRa