Jutun lähetti todellakin , Elokuun 17, 2009 kello: 14:51:23
Re: Lappeenranta HALOOOVastineena juttuun: Lappeenranta HALOOO, jonka kirjoitti: Haloo , Elokuun 17, 2009 kello: 14:46:48:
Just olin tulossa samaa sanomaan.
Minit vielä aloittivat kisat eli ensimmäisenä paikalla ja sitten vielä viimeisinä lähtijöinä. Kyllä suoraan sanoen vitutti siellä sateessa odotella.. Täytyy miettiä vieläkö viitsii sinnepäin lähteä kisaamaan. Ulkokisat vielä meneekin, mutta ainakaan hallikisoihin ei tulla, pohja oli aivan järkyttävän pehmeä ja upottava!