Jutun lähetti Subject , Syyskuun 7, 2009 kello: 09:44:16
Tämä tässä on OTSIKKO ;)Vastineena juttuun: Re: Lappeenranta HALOOO, jonka kirjoitti: nimetön , Syyskuun 6, 2009 kello: 19:06:23:
Otsikko kertoo lyhyesti, mistä tekstissä on kyse.
että näin ;)
nimetön kirjoitti:
» Eipä olleet Wuoksen agilityurheilijoiden agilitykisat Ruokolahdessa sen paremmat. Kastuttiin, mutta varattiin vaatteet joihin vaihtaa ja lisäksi oli myöhässä ja vaikka mitä muuta.»
» Kiitos!