Jutun lähetti sähellystä kerrakseen , Syyskuun 7, 2009 kello: 11:37:02
Re: Lappeenranta HALOOOVastineena juttuun: Re: Lappeenranta HALOOO, jonka kirjoitti: märkä mato , Syyskuun 7, 2009 kello: 00:06:43:
Joo, enpä menisi kehumaan WUOKSen kisajärjestelyjä minäkään, aikataulut mätti todella pahasti ja myös muuta sähellystä oli, mitä en nyt viitsi tässä käydä erikseen kertomaan.
Vettäkin satoi sunnuntaina, siitä ei voi kisäjärjestäjää syyttää, mutta ymmärrän ottaa sen verran vaatetta mukaan, että pysyn kuivana sateesta huolimatta. Koirakaan ei ole onneksi sokerista tehty :)