Jutun lähetti hups , Elokuun 10, 2009 kello: 16:28:44
Re: Sertifikaatti x-rotuiselleVastineena juttuun: Re: Sertifikaatti x-rotuiselle, jonka kirjoitti: Hyvä , Elokuun 10, 2009 kello: 15:48:29:
Hyvä kirjoitti:
» Juuri näin, sertiti annetaan sijoituksen mukaan ja loppu on SKL:n hommia.
» Valion arvot eivät kuulu mitenkään agikisoihin eikä Sagin tehtäviin.Helppohan se olisi laittaa kisakirjaan kohta, johon tulee tuomarin puumerkki, kun koira saavuttaa tarvittavat näyttelytulokset. Kyllähän tätä tarvitaan silloinkin, kun kisajärjestäjät jakavat valioruusukkeita.