Re: Sertifikaatti x-rotuiselle


[ Vastineet / Follow Ups ] [ Agilitysivujen juttupalsta / The message board of the Agility pages ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]

Jutun lähetti noutaja , Elokuun 10, 2009 kello: 17:37:32
----------------------------------------------------------------------

Re: Sertifikaatti x-rotuiselle

Vastineena juttuun: Re: Sertifikaatti x-rotuiselle, jonka kirjoitti: höp höp , Elokuun 10, 2009 kello: 17:23:33:

höp höp kirjoitti:
» » Missään lajissa ei jaeta valion arvoja kokessa, kisassa tai näyttelykehässä, ne valiot tulee aina SKL:stä. Ei siis tarvi meidän murehtia, eikä Saginkaan. Kisoissa jaetaan vain sertejä sääntöjen mukaan ja loppu on SKL:n murheita.

» Kyllä näyttelyssä jaetaan valio ruusuke heti kehässä, jos kerrot kehätoimitsijalle, että koira valioituu.
»

Kyllä vain, mutta ei ruusuke ole mikään virallinen valionarvo. Koiran omistajalta ei kysellä todisteita aiemmista serteistä eikä valionarvoon vaaditusta käyttökoetuloksesta, jos sellainen tarvitaan. Jos mva-arvo on ollut kiinni koetuloksesta, saattaa koepaikalla saada valioruusukkeen ilman tarkempia tietoja näyttelytuloksista.


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ Agilitysivujen juttupalsta / The message board of the Agility pages ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]