Mikkelin kisat 25.7.2009


[ Vastineet / Follow Ups ] [ Agilitysivujen juttupalsta / The message board of the Agility pages ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]

[ Näytä kaikki viestit / Show all messages ]

Jutun lähetti MAH ry , Heinäkuun 8, 2009 kello: 09:53:16
----------------------------------------------------------------------

Mikkelin kisat 25.7.2009

Mikkelin KV-näyttelyn yhteydessä 25.7. järjestetään KV-agilitykisa, joka on ainoa Suomessa tänä vuonna! Lisäksi on kansallinen agilitykisa B.

Kisapaikka on Mikkelin raviradan hiekkapohjainen kenttä näyttelyalueella.

Kisat alkavat n. klo 10 ja päättyvät ennen näyttelyn ryhmäkehien alkamista.

Mahdollisuuksien mukaan joustamme agilitykilpailujen aikataulussa niin, että sekä näyttelyyn että agilityyn osallistuvat ehtivät molempiin kehiin.

Ilmoittautuminen netin kautta viimeistään 13.7.2009 http://www.mah.fi/?p=127 Huom. MAH:n kisalahjakortteja ei voi hyödyntää näissä kilpailuissa.

Tiedustelut vastaava koetoimitsija Maija Paukkala 050 302 1415

Tervetuloa kisaamaan kaikki 3-luokkalaiset!


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ Agilitysivujen juttupalsta / The message board of the Agility pages ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]