Jutun lähetti Vara , Heinäkuun 13, 2009 kello: 00:42:04
Re: Mikkelin kisat 25.7.2009Vastineena juttuun: Re: Mikkelin kisat 25.7.2009, jonka kirjoitti: MAH ry , Heinäkuun 8, 2009 kello: 13:35:16:
MAH ry kirjoitti:
» nomen kirjoitti:
» » Siis onko B-kisassakin vain 3-luokat?» Myös B-kisa on vain kolmosille.
» » Jaetaanko KV-kisassa Suomen sertejä lainkaan vai pelkkä CACIAG?
» KV-kisassa kilpailuluokan voittajalle jaetaan CACIAG. VaraCACIAG jaetaan toiseksi tulleelle, mikäli voittaja on jo KV-agilityvalio.
Eikö varaCACIAG jaeta joka tapauksessa?