Jutun lähetti MAH ry , Heinäkuun 8, 2009 kello: 13:35:16
Re: Mikkelin kisat 25.7.2009Vastineena juttuun: Re: Mikkelin kisat 25.7.2009, jonka kirjoitti: nomen , Heinäkuun 8, 2009 kello: 11:05:02:
nomen kirjoitti:
» Siis onko B-kisassakin vain 3-luokat?Myös B-kisa on vain kolmosille.
» Jaetaanko KV-kisassa Suomen sertejä lainkaan vai pelkkä CACIAG?
KV-kisassa kilpailuluokan voittajalle jaetaan CACIAG. VaraCACIAG jaetaan toiseksi tulleelle, mikäli voittaja on jo KV-agilityvalio.