Jutun lähetti Miira , Joulukuun 8, 2008 kello: 18:13:58
Kuvia Lagun kisoistaHeippa! Kiitos kaikille kisaajille hienosta meiningistä uudessa
Kuplassa! :) Tammikuussa pidämme tällä tietoa "palautepalaverin" ja toivotaan, että pääsemme sinne toistekin. Kaikki sujui pääsääntöisesti
erinomaisen mainiosti; siitä kiitos kisaajille ja tajuttoman ihanalle
työntekijäkaartillemme!!Mut sitten asiaakin oli: suunnittelen tässä pientä kertomusta kisoita ASB;hen ja lauantain palkintojenjaosta ei ole meikäläisellä kuvan kuvaa.. Muistelen, että siellä oli joitakin kuvaamassa: saisinko kuvia käyttöön: kuvaajan nimen laitan tietenkin mukaan? Voi laittaa mulle s-postiin (miira . haggblom @ seinajoki . fi) ILMAN välejä oikeesti. Kiitos! :)