Jutun lähetti Kiitos , Joulukuun 9, 2008 kello: 09:32:56
Re: Kuvia Lagun kisoistaVastineena juttuun: Kuvia Lagun kisoista, jonka kirjoitti: Miira , Joulukuun 8, 2008 kello: 18:13:58:
Suuri kiitos!Ehdottomasti yksi Suomen parhaimmista kisapaikoista. Ja kaikki sujui hienosti aikataulussa. Toivottavasti halli on käytössä myös ensi vuonna.