Jutun lähetti tulospalvelu , Joulukuun 9, 2008 kello: 11:49:08
Re: Kiitos LagulleVastineena juttuun: Re: Kiitos Lagulle, jonka kirjoitti: anne , Joulukuun 9, 2008 kello: 09:57:34:
anne kirjoitti:
» Näkyi olevan väärillä päivämäärillä kotisivuilla (6.7. ja 7.7.), mutta kyllä ne tulokset sielä oli.» Kisapaikka oli kyllä mahtava ihan näin työntekijänkin näkökulmasta!
Joo, moka käynyt. Elän vielä kesäajassa kun ei ole luntakaan :)
Tänä päivänä tuloksia voi seurata siis 6-7.7 tiedoista, korjailen illalla kun pääsen oikealle koneelle.