Jutun lähetti maali- ja lähtöalue , Marraskuun 18, 2008 kello: 07:50:57
lämmittelyalueestaVastineena juttuun: Re: Kiitos ATT!!, jonka kirjoitti: Marika , Marraskuun 18, 2008 kello: 00:34:50:
Kuumiavan koiran kanssa kisaavana toivoisin rauhallisempaa lähtö- ja maalialuetta ts. lämppärisyteemi jotenkin muuten. Nyt startissa selän takana lämppäriesteillä juoksevat ja huutavat koirat vaikuttavat oleellisesti starttiimme ja myöskään maaliin ei ole kivat tulla jos muutaman metrin päässä joku vetää rataa...mitä jos maaliin tuleva
koira eksyykin lämppäreille ja koirien kemiat eivät siellä kohtaa...kenen on silloin vika?