Jutun lähetti Matti , Marraskuun 19, 2008 kello: 15:03:28
Re: lämmittelyalueestaVastineena juttuun: Re: lämmittelyalueesta, jonka kirjoitti: ATT-areena/Rauno , Marraskuun 19, 2008 kello: 14:40:04:
Kentän pinnan voi varmaankin 'kammata' auki, jolloin siitä tulee taas pehmeä ja paremmin vettä läpäisevä.
Toisaalta kuka haluaa treenata sateella ulkona, kun vieressä on hieno halli.