Re: lämmittelyalueesta


[ Vastineet / Follow Ups ] [ Agilitysivujen juttupalsta / The message board of the Agility pages ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]

Jutun lähetti AnneL , Marraskuun 19, 2008 kello: 16:10:27
----------------------------------------------------------------------

Re: lämmittelyalueesta

Vastineena juttuun: Re: lämmittelyalueesta, jonka kirjoitti: ATT-areena/Rauno , Marraskuun 19, 2008 kello: 14:40:04:

Minä kiitän, jos lämppärit siirretään ulos ja lähtöalue rauhoittuu:)

Tuon ulkokentän käyttämättömyyden parkkialueeksi ymmärtää hyvin, näinhän se on. Agilitypohja on eri kuin parkkipaikkapohja.

Starttimaksuista: euron enemmän olisin minä valmis maksamaan plussalla olevasta hallista, en enempää. Fakta kun on, että Turussa = Liedossa on kovia pakkasia vain ehkä kaksi viikkoa talvessa, niin on tosi huono tsäkä, jos kisat osuu juuri noille viikoille. Parin asteen pakkasessa ja nollakelissä (mitä siis on 98 % Turun seudun talvesta) on ihan hyvä kisata ilman lisälämpöä. Lämmin kahvio lämmittää ihmisiä ja autoja pystyy lämmittämään koirille. Verryttely- ja muita alueita kun ei kumminkaan pystytä lämpiminä järjestämään.



----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ Agilitysivujen juttupalsta / The message board of the Agility pages ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]