Jutun lähetti Tippa linssissä , Syyskuun 29, 2008 kello: 13:20:49
Välineurheilua?!Ne ihmiset, jotka tälläkin palstalla arvostelevat huippuagilitaajia koiran välineellistämisestä, katokaahan näitä kuvia ja etenkin niissä olevia koiria. Voi sitä ilon määrää mikä niiden katseessa on! Kaunista katsottavaa:-)
http://voittaja.kennelliitto.fi/FI/agilitymm2008/Kuvia/etusivu.htm