Jutun lähetti toinen , Syyskuun 29, 2008 kello: 14:04:13
Re: Välineurheilua?!Vastineena juttuun: Välineurheilua?!, jonka kirjoitti: Tippa linssissä , Syyskuun 29, 2008 kello: 13:20:49:
Tippalinssissä itsekin katsoin useata paria, joista välittyi kauas kuinka tärkeitä koira ja ohjaaja olivat toisilleen. Todellista ystävyyttä joka varmasti näkyi katsomoon asti.
Pahiten silmään pisti kyllä osa ohjaajista, joilta ei radan jälkeen irtonut minkäänlaista kiitosta koiralle... Eli ei ne välineurheilujutut ihan tuulesta temmattuja ole, mutta nämä ohjaajatpa eivät pärjänneetkään ;)