Jutun lähetti Joopa joo. , Syyskuun 29, 2008 kello: 14:36:58
Re: Välineurheilua?!Vastineena juttuun: Re: Välineurheilua?!, jonka kirjoitti: toinen , Syyskuun 29, 2008 kello: 14:04:13:
toinen kirjoitti:
» Tippalinssissä itsekin katsoin useata paria, joista välittyi kauas kuinka tärkeitä koira ja ohjaaja olivat toisilleen. Todellista ystävyyttä joka varmasti näkyi katsomoon asti.» Pahiten silmään pisti kyllä osa ohjaajista, joilta ei radan jälkeen irtonut minkäänlaista kiitosta koiralle... Eli ei ne välineurheilujutut ihan tuulesta temmattuja ole, mutta nämä ohjaajatpa eivät pärjänneetkään ;)
Niin kauan koira saa kiitosta kun homma toimii hyvin, mutta entäs sitten kun
tulee se hylly ? Taitaa ystävyys olla HIEMAN kaukana !