Re: Välineurheilua?!


[ Vastineet / Follow Ups ] [ Agilitysivujen juttupalsta / The message board of the Agility pages ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Joopa joo. , Syyskuun 29, 2008 kello: 14:36:58
----------------------------------------------------------------------

Re: Välineurheilua?!

Vastineena juttuun: Re: Välineurheilua?!, jonka kirjoitti: toinen , Syyskuun 29, 2008 kello: 14:04:13:

toinen kirjoitti:
» Tippalinssissä itsekin katsoin useata paria, joista välittyi kauas kuinka tärkeitä koira ja ohjaaja olivat toisilleen. Todellista ystävyyttä joka varmasti näkyi katsomoon asti.

» Pahiten silmään pisti kyllä osa ohjaajista, joilta ei radan jälkeen irtonut minkäänlaista kiitosta koiralle... Eli ei ne välineurheilujutut ihan tuulesta temmattuja ole, mutta nämä ohjaajatpa eivät pärjänneetkään ;)

Niin kauan koira saa kiitosta kun homma toimii hyvin, mutta entäs sitten kun
tulee se hylly ? Taitaa ystävyys olla HIEMAN kaukana !


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ Agilitysivujen juttupalsta / The message board of the Agility pages ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]