Re: Kisoihin rauhoitetut palkkausalueet


[ Vastineet / Follow Ups ] [ Agilitysivujen juttupalsta / The message board of the Agility pages ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]

Jutun lähetti JAT/Eevis Jokinen , Joulukuun 1, 2015 kello: 12:04:21
----------------------------------------------------------------------

Re: Kisoihin rauhoitetut palkkausalueet

Vastineena juttuun: Kisoihin rauhoitetut palkkausalueet, jonka kirjoitti: Palkkaaja , Marraskuun 30, 2015 kello: 19:21:23:

Palkkaaja kirjoitti:
» Ilolla huomasin agilitytuomareiden jatkokoulutuspäivillä 2015 sovitun tällaista, kts. alla. Mitkä seurat ovat ottaneet tämän huomioon ja kuinka aiotte tilan rajata ja järjestää? Nyt olisi mahdollisuus mainostaa. :)

» "Lähtö- ja maalialueet

» Tuomarit toivovat kilpailunjärjestäjien kiinnittävän huomiota lähtö- ja maalialueiden rauhoittamiseen sekä järjestävän erillisen palkkausalueen, jossa on palkoille varattu astia tai useampi. Kilpailijoiden toivotaan huomioivan, että lelujen jättämisellä palkkausalueen ulkopuolelle aiheutetaan vaaratilanteita. Tätä ei sen vuoksi suositella, vaan palkat on jätettävä järjestäjän niille osoittamaan paikkaan."

» http://www.agilityliitto.fi/uutiset/agilitytuomarien-jatkokoulutuspaivat-2015-varalan-urheiluopistolla/

Jyväskylän Agility Team huomioi ainakin tämän heti seuraavista eli helmikuun kisoista alkaen, vastaavat koetoimitsijat tullaan ohjeistamaan siten että lähtö-, maali- ja palkkausalue järjestellään tuomarien toiveiden mukaisesti :) Aiomme järjestää rajaamalla tiloja aidoilla.


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ Agilitysivujen juttupalsta / The message board of the Agility pages ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]