Kisoihin rauhoitetut palkkausalueet


[ Vastineet / Follow Ups ] [ Agilitysivujen juttupalsta / The message board of the Agility pages ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]

[ Näytä kaikki viestit / Show all messages ]

Jutun lähetti Palkkaaja , Marraskuun 30, 2015 kello: 19:21:23
----------------------------------------------------------------------

Kisoihin rauhoitetut palkkausalueet

Ilolla huomasin agilitytuomareiden jatkokoulutuspäivillä 2015 sovitun tällaista, kts. alla. Mitkä seurat ovat ottaneet tämän huomioon ja kuinka aiotte tilan rajata ja järjestää? Nyt olisi mahdollisuus mainostaa. :)

"Lähtö- ja maalialueet

Tuomarit toivovat kilpailunjärjestäjien kiinnittävän huomiota lähtö- ja maalialueiden rauhoittamiseen sekä järjestävän erillisen palkkausalueen, jossa on palkoille varattu astia tai useampi. Kilpailijoiden toivotaan huomioivan, että lelujen jättämisellä palkkausalueen ulkopuolelle aiheutetaan vaaratilanteita. Tätä ei sen vuoksi suositella, vaan palkat on jätettävä järjestäjän niille osoittamaan paikkaan."

http://www.agilityliitto.fi/uutiset/agilitytuomarien-jatkokoulutuspaivat-2015-varalan-urheiluopistolla/


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ Agilitysivujen juttupalsta / The message board of the Agility pages ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]