Jutun lähetti pohjoisen tyttö , Elokuun 21, 2009 kello: 09:46:23
Re: B-maajoukkeen leirityksetVastineena juttuun: Re: B-maajoukkeen leiritykset, jonka kirjoitti: kisaaja , Elokuun 19, 2009 kello: 08:18:18:
Tuolta linkistä löytyi tieto, että koko bemari on tällä kaudella eteläisessä Suomessa. Minne on kadonnut pohjoisen suomen viikonloppu ja miksi ihmeessä? :(
Ihan eri tavalla tulee taas kerran matkakuluja pohjoisesta tuleville. Olisi reilumpaa että edes yksi kolmesta paikasta olisi muualla päin.