Jutun lähetti Kerrankin asiaa , Elokuun 27, 2009 kello: 17:59:06
Re: B-maajoukkeen leirityksetVastineena juttuun: Re: B-maajoukkeen leiritykset, jonka kirjoitti: harmillista , Elokuun 26, 2009 kello: 15:09:46:
Hyvä kommentti, kuka olitki!
Mie olen sammaa mieltä, että ainakin jatkossa tuosa maajoukkueleirihommassa voisi olla "vanhanaikainen" lääniajattelu, kuten oli viime vuoden Juniori Cupissa, silloin se menee reilun pelin säännöilläkin, kun Suomi siis on aika pitkä maa...