Jutun lähetti Erja S-R , Elokuun 20, 2009 kello: 14:00:31
Re: Senior-cupVastineena juttuun: Senior-cup, jonka kirjoitti: Odotteleva , Elokuun 19, 2009 kello: 21:10:34:
Odotteleva kirjoitti:
» Ihmettellen odottelen seniori-cupin lopputuloksia. Hei, Vaasa pidettiinkö niitä ollenkaan, kun ei missään näy niistä tietoa? Junnu-cupin tulokset on ollut Sagin sivuilla, mutta ei sennu-cup.
Täältä löytyvät tulokset: