Jutun lähetti Senior , Elokuun 22, 2009 kello: 22:52:55
Re: Senior-cupVastineena juttuun: Re: Senior-cup, jonka kirjoitti: senior Itä-Suomesta , Elokuun 21, 2009 kello: 23:05:25:
senior Itä-Suomesta kirjoitti:
» Ensi vuonna toivoisin seniori cupin alkukilpailut hiemaan laajemmalle aluelle,
» sekä ajallisesti että kartallaSekä loppukilpailulle sen arvoinen huomio, eikä "se päivän päätteeksi ylimääräinen kisa"!