Jutun lähetti Agitaaja , Heinäkuun 31, 2009 kello: 14:50:54
Oreniusten halli Millainen tuo Oreniusten Kivistön halli on? Ilmeisesti hiekkapohjainen? Onko tilava? Onko halli jaettu yhteen vai kahteen kenttään? Entä onko lämmitetty?
Millainen tuo Oreniusten Kivistön halli on? Ilmeisesti hiekkapohjainen? Onko tilava? Onko halli jaettu yhteen vai kahteen kenttään? Entä onko lämmitetty?
Vastineet / Follow Ups: