Jutun lähetti Agiltaaja , Heinäkuun 31, 2009 kello: 16:10:53
Re: Oreniusten halliVastineena juttuun: Oreniusten halli, jonka kirjoitti: Agitaaja , Heinäkuun 31, 2009 kello: 14:50:54:
Agitaaja kirjoitti:
» Millainen tuo Oreniusten Kivistön halli on? Ilmeisesti hiekkapohjainen? Onko tilava? Onko halli jaettu yhteen vai kahteen kenttään? Entä onko lämmitetty?Soita ja kysy heiltä itseltään..