Jutun lähetti multi , Heinäkuun 29, 2009 kello: 12:42:51
Rataantutustumisten määräJos luokan rataantutustuminen on jaettu useampaan osaan ja ohjaajalla koiria enemmän kuin yksi - onko mitään pykälää moneenko tutustumiseen ko ohjaaja saa osallistua? Vai meneekö ihan tuuripeliksi miten koirien numerot ja ryhmäjako sattuu osumaan..
Tuntuu niin väärälle, kun välillä joku suunnittelee kerralla useamman koiran radan ja kaveri taas saa osallistua joka koirallaa omaansa.