Jutun lähetti 2 koiraa , Heinäkuun 30, 2009 kello: 11:57:16
Re: Rataantutustumisten määräVastineena juttuun: Re: Rataantutustumisten määrä, jonka kirjoitti: OS , Heinäkuun 29, 2009 kello: 14:10:23:
OS kirjoitti:
» Minulla oli Agirodussa 2 koiraa numeroiltaan samassa rataantutustumisryhmässä.
» Kysyin (ulkomaiselta) tuomarilta, onko ookoo jos menen kahden ryhmän tutustumiseen ja vastaus oli "Sure. No problem."Itse en edes kysy erikseen saanko mennä kahteen kertaan. Menen vaan.
Eipä kukaan ole koskaan tullut kyseenalaistamaan miksi olen molemmilla tutustumiskerroilla radalla...