Jutun lähetti Kariluotoska , Kesäkuun 26, 2009 kello: 16:52:14
Re: uusin asb-lehtiVastineena juttuun: uusin asb-lehti, jonka kirjoitti: tilaaja , Kesäkuun 26, 2009 kello: 16:31:59:
Tulee kuun vika päivä, kuten aina...
Eli tiistaihin asti pitäisi sätkiä jos ei tule jotain kummaa. Ei siis kannata sopia open class treenejä sitä ennen.