Jutun lähetti korjakkaa jos olen väärässä , Kesäkuun 26, 2009 kello: 22:43:25
Re: uusin asb-lehtiVastineena juttuun: Re: uusin asb-lehti, jonka kirjoitti: Kariluotoska , Kesäkuun 26, 2009 kello: 16:52:14:
Kariluotoska kirjoitti:
» Tulee kuun vika päivä, kuten aina...» Eli tiistaihin asti pitäisi sätkiä jos ei tule jotain kummaa. Ei siis kannata sopia open class treenejä sitä ennen.
Voi hitto! Oli sitten viimeinen kerta kun siihenkin luokkaan ilmottaudun.
nimimerkillä treenipäivä maanantai