Jutun lähetti Mini , Kesäkuun 15, 2009 kello: 17:51:37
Re: SM-kisojen jälkipuinnitVastineena juttuun: SM-kisojen jälkipuinnit , jonka kirjoitti: turisti , Kesäkuun 15, 2009 kello: 10:05:18:
Ihmettelenpä kovasti, ettei kenttää hiekotettu kun minien hyppyradan aikana alkoi sade.
Kentästä tuli sairaan liukas, eikä todellakaan voi puhua, että rata olisi ollut tasapuolinen kaikille.
Järjestäjä ei voi säälle mitään, mutta kyllä ihmetystä herätti, kun makseille ja medeille kenttä hiekotettiin, vaikka sadekin loppui. Miksei mineille??????