Jutun lähetti Sääntötulkitsia , Kesäkuun 15, 2009 kello: 19:02:26
Re: SM-kisojen jälkipuinnitVastineena juttuun: Re: SM-kisojen jälkipuinnit , jonka kirjoitti: Mini , Kesäkuun 15, 2009 kello: 17:51:37:
Minien kenttää ei kuulemani mukaan sääntöjen puitteissa voitu hiekoitta, koska sade alkoi kesken mini luokan.
Mini kirjoitti:
» Ihmettelenpä kovasti, ettei kenttää hiekotettu kun minien hyppyradan aikana alkoi sade.
» Kentästä tuli sairaan liukas, eikä todellakaan voi puhua, että rata olisi ollut tasapuolinen kaikille.
» Järjestäjä ei voi säälle mitään, mutta kyllä ihmetystä herätti, kun makseille ja medeille kenttä hiekotettiin, vaikka sadekin loppui. Miksei mineille??????