Jutun lähetti Maarit , Toukokuun 4, 2009 kello: 12:01:40
Re: Kotkan koiraystävät/Santalahden SuhinatVastineena juttuun: Kotkan koiraystävät/Santalahden Suhinat, jonka kirjoitti: Masa rousku , Toukokuun 3, 2009 kello: 20:43:27:
Millainen mahtaa olla lauantain ja sunnuntain luokkajärjestys? Varsinkin sunnuntai kiinnostaa, kun kotimatkalle pitänee päästä tiettyyn aikaan mennessä, että ehtisikö sitä kisata vielä ;)
Masa rousku kirjoitti:
» Auhinoitten netti-ilmo ei tällä hetkellä toimi, alkuviikosta pitäisi taas pelittää. Jos haluatte voitte laittaa ilmot os. terhi.ripatti@kotkankiinteistopalvelu.com»
» Masa