Re: Kotkan koiraystävät/Santalahden Suhinat


[ Vastineet / Follow Ups ] [ Agilitysivujen juttupalsta / The message board of the Agility pages ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Masa rousku , Toukokuun 4, 2009 kello: 17:09:54
----------------------------------------------------------------------

Re: Kotkan koiraystävät/Santalahden Suhinat

Vastineena juttuun: Re: Kotkan koiraystävät/Santalahden Suhinat, jonka kirjoitti: Maarit , Toukokuun 4, 2009 kello: 12:01:40:


Lauantaina 1,2,3 mini,medi,maxi ja 2 ja 3 hypäri, Sunnuntaina aamusta 3 hypäri mini, medi,maxi jonka jälkeen agirata 1.2.3 mini,medi,maxi siis ne perinteiset.

Tervetuloa suhisemaan
Masa

Maarit kirjoitti:
» Millainen mahtaa olla lauantain ja sunnuntain luokkajärjestys? Varsinkin sunnuntai kiinnostaa, kun kotimatkalle pitänee päästä tiettyyn aikaan mennessä, että ehtisikö sitä kisata vielä ;)


» Masa rousku kirjoitti:
» » Auhinoitten netti-ilmo ei tällä hetkellä toimi, alkuviikosta pitäisi taas pelittää. Jos haluatte voitte laittaa ilmot os. terhi.ripatti@kotkankiinteistopalvelu.com

» »
» » Masa



----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ Agilitysivujen juttupalsta / The message board of the Agility pages ] [ Vain aloitusotsikot / only starting Subjects ] [ FAQ ]