Jutun lähetti Masa rousku , Toukokuun 4, 2009 kello: 17:09:54
Re: Kotkan koiraystävät/Santalahden SuhinatVastineena juttuun: Re: Kotkan koiraystävät/Santalahden Suhinat, jonka kirjoitti: Maarit , Toukokuun 4, 2009 kello: 12:01:40:
Lauantaina 1,2,3 mini,medi,maxi ja 2 ja 3 hypäri, Sunnuntaina aamusta 3 hypäri mini, medi,maxi jonka jälkeen agirata 1.2.3 mini,medi,maxi siis ne perinteiset.Tervetuloa suhisemaan
Masa
Maarit kirjoitti:
» Millainen mahtaa olla lauantain ja sunnuntain luokkajärjestys? Varsinkin sunnuntai kiinnostaa, kun kotimatkalle pitänee päästä tiettyyn aikaan mennessä, että ehtisikö sitä kisata vielä ;)
» Masa rousku kirjoitti:
» » Auhinoitten netti-ilmo ei tällä hetkellä toimi, alkuviikosta pitäisi taas pelittää. Jos haluatte voitte laittaa ilmot os. terhi.ripatti@kotkankiinteistopalvelu.com» »
» » Masa