Jutun lähetti kuvia kaipaava , Toukokuun 3, 2009 kello: 20:58:35
kuvia Janakkalasta 3.5. ? Olisiko kukaan mahtanut ottaa kuvia Janakkalan 3.5. kisoista?
Olisiko kukaan mahtanut ottaa kuvia Janakkalan 3.5. kisoista?
Vastineet / Follow Ups: