Jutun lähetti Päivi P , Toukokuun 4, 2009 kello: 12:27:08
Re: kuvia Janakkalasta 3.5. ?Vastineena juttuun: Re: kuvia Janakkalasta 3.5. ?, jonka kirjoitti: Muutama kuva ainakin , Toukokuun 4, 2009 kello: 10:10:24:
Ja täällä:
http://picasaweb.google.fi/p.paivi/Agi352009Janakkala#Kuvia saa kopioida kuvaajan nimen (Anne Murtola) mainitsemalla