Jutun lähetti Marja H , Huhtikuun 2, 2009 kello: 10:06:18
Kisamaksun palautus kohtuullisessa ajassaOnko olemassa mitään ohjetta siitä, missä ajassa peruuntuneen kisan kisamaksun pitäisi saada takaisin?
Jouduin kuukausi sitten peruuttaman kisat koiran juoksun takia. Juoksutodistukset yms. piti toimittaa viiden päivän kuluessa ja toimitinkin ne jo ennen kisaa. Tiedusteluistani huolimatta maksamaani kisamaksua ei vaan tipu tilille.
Ymmärrän toki, että kaikki seuran työntekijät tekevät työtä vapaa-ajallaan, mutta 26 euroa on ainakin minulle iso raha, varsinkin nyt kun kisakausi on parhaimmillaan.